Systém MISAP slouží k evidenci a monitorování administrace projektů od prvotního zaevidování až po realizaci a uzavření. V průběhu monitorování jsou sledovány termíny, režijní výdaje a úroveň rozpracování projektu.
Dostupnost všech i doplňujících informací k projektu je zajištěna možností připojit elektronicky zpracované doklady, což mohou být přílohy typu: protokoly, formuláře, fotografie, technická dokumentace apod. Součástí systému jsou tiskové výstupy, využíván může být také export-import dat.
V systému MISAP můžete ve velké míře využívat také nápovědu, která zahrnuje například detailní pohled na navazující tabulky, rozšíření popisné-textové části o zadávaném údaji, o počtu příloh a další služby.
Systém MISAP je vytvořen na webovém rozhraní tak, aby k němu uživatelé mohli přistupovat kdykoliv a z kteréhokoliv místa, bez nutnosti instalovat na svůj počítač další software. Pro využívání tohoto systému je tak dostačující jen připojení k webu. Všechna pořízená data jsou zálohována na straně serveru, tedy mimo osobní počítače uživatelů.
Oblast využití systému Aplikace MISAP nabízí při každém přihlášení informace o všech provedených změnách po dobu vaší nepřítomnosti v systému. Stejně tak je informace o vámi provedených změnách dostupná i ostatním uživatelům.
Velikost zobrazované stránky se dynamicky mění a odpovídá velikosti používaného displeje. Nastavit zobrazení je tedy možné pro každého uživatele individuálně, dle jeho možností a potřeb.
Seznam uživatelů a stupeň jejich přístupu v rámci jedné MAS nastavuje uživatel s oprávněním Admin MAS. Uživateli systému lze také individuálně nastavit možnost „nahlížení“ na projekty (data) vytvořené jinou MAS. K tomu je však bezpodmínečně nutné organizační ujednání a svolení.
Zkušební verze systému MISAP je připravena k 60-ti dennímu vyzkoušení. V případě zájmu vás rádi do systému MISAP uvedeme s možností plynulého přechodu do neomezeného užívání. O zkušební verzi se můžete zažádat zde.